Salı, Mart 27, 2007

Bülten'den Bülent yapmak

Dün gece rüyamda komik şeyler oldu...
Aslında uyku halinde kabusa yaraşır şeylerdi fakat uyanıp da hatırladığımda pek eğlendim.
Efendim bir çay bahçesindeyim. Bir yanımda canım babam bir yanımda Bülent Erkmen.
Ben öyle daralmışım öyle bunalmışım ki adamcağız da beni sakinleştirme gereği duymuş olacak, sırtımı sıvazlayıp önemli değil selincim yaparsın, bu dönem yapma ziyanı yok diyordu. (Evet çok fantastik bir rüya bu!) Babacığım da bak gördün mü diyordu.
Uyandığımda sakın bunu unutmayayım Virna'ya anlatıcam dedim, sonra tabii gitti aklımdan.
İşe geldim, bir bülten yapıyorum. "Bülten" yazdım, aaa bir de baktım ne göreyim? "t" yi alıp sona atınca Bülent oluyor. Çok şaşırdım sonra çok güldüm sonra da rüyamı hatırlayıp tekrar güldüm... Yani anlayacağımız, ağlayacağımız halimize gülerek geçmiş günümüz...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home