Pazartesi, Temmuz 17, 2006

sivilce, wish list, kabak tatlısı vs...

Lise arkadaşlarım teker teker evlenmeye başladılar, benim hala yüzümdeki sivilceler geçemedi anasını satayım...
Ben her düğünde ağlarım bide.

24 ağustosta ne olacak dedim
ne olsun istersin dedi
ben de
mesela hava güneşli ama serin olsun isterim dedim
anneannem bana bi çaya gelsin isterim dedim
yanında kabak tatlısı ya da yeşil erik getirsin isterim dedim
hergünden daha az sıkılayım isterim dedim
daha çok çilim çıksın isterim dedim
evde bisürü fikus olsun isterim dedim
sulamayı unutursam yeşil kalmaya devam etmelerini isterim dedim
2 litre taze naneli limonata içmek isterim dedim
1 kalemi iki tarafından açmak isterim dedim
o kalemin iki tarafıyla bi kolon loto oynamak isterim dedim
sonra da loto bana çıksın isterim dedim
çıkan parayla ispanya ya gitmek isterim dedim
sonra bisikletle geri dönmek isterim dedim
zaten böylece de gün biter dedim

bunları yazarken uzuuun bir süre daldım
ne çok istediğim şey varmış dedim sonra
dur bunu da eleyeyim bunu da eleyeyim
bu yazılmaz şimdi ayıp
bunu başka gün için istiyorum derken bu kadarcık kaldı...

yarın için istek listem
biri benim çalışma masamı toplasın
lütfen
bir de yarın buzdolabını açsam
allah bir de ne görsem
kabak tatlısı!

benim öyle özel bir kabak tatlısı düşkünlüğüm yoktu esasında
Kim'e Türkische Küche yemek kitabı almıştım doğumgününde
geçen gün hay aksi ki bir bakayım dedim
demez olaydım...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home