Pazar, Ekim 29, 2006

saç, kısa kısa

Apartman kapısından girmeden evvel bu ocaktan önce kısacık saçlarım olacağını bilmiştim çünkü yine saçlarımı azıcık kesesim gelmiş idi. Azıcık biraz fazla oldu...Virna arkaları kessene birez dedim. O da kesti. ilk başlarda çok ısındı sonlara doğru kaynama noktasında makası elinden bırakıp olmadı bu makinayla düzelteyim dedi. O anda uyandım... ne? O kadar kısa mı oldu? 2 dakika sonra kafamda bere kuaföre koşarken çok güldük Virnayla... Kuaför Abi düzeltti... Virna beğendi... Ben ağlamaklı... Eve döndük... Çok garip birşey bu saç... Sanki bütün yaşam motivasyonum saçlarla beraber çöpte... suratım 115 karış... iki saat geçti ben tekrar kuaför abiye koştum hepsini kessin diye. Kesti. 6 sene evvelki selinimsi oldum. Kuaför abiyi sarıldım öptüm.
Bugün bir rüya gördüm. Almanya'da ki evime gitmişim, ev arkadaşlarıma sürpriz. Kim'e dedim ki bak saçlarım gitti. Benim de ayağım ağrıyor dedi. :)

2 Comments:

Blogger Baris Erkol said...

çok mu kısa? çok çok mu kısa? :))
merak ettim şimdi yahu :)

Pazar, Ekim 29, 2006 10:48:00 ÖS  
Blogger jumbrachie said...

çok kısa valla çok kısa:)
senin saçlarından biraz daha uzun olabilir belki
ensem üşüyo ya
bu olaya keşke yaz ortası girişseydim demedim değil...

Pazar, Ekim 29, 2006 10:59:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home