Cumartesi, Haziran 23, 2007

Yahsibey Workshop_Yang Liu

ihmal ettim blogcum seni beni...

Bir evvelki posttaki workshopa gittim. Gittik. Yang Liu ile. Heyecanlı kibar merakli is bitirici goz kapaksiz bir çinli. Bir de okula ugramayip da bunca zamandir tanismadigima pisman oldugum alt donemlerden yetenek yetenek 3 msgsu lu Muge Cuneyt Ozge. Ve bir de evlere senlik bencil bir alman abla. O gelmeseydi senelik dedikodu iznimi sanirim kullanamayacaktim.
Cok yemek yapip cok yemek yedik efendim cok da eglendik tabi calismayi ihmal etmedik.

Buyrun burdan islere gecelim, amanin bir dakika konuyu soylemedim: Kadin ve Toplum
"Azinlik kadin", ezik kadin" kompleksimizden kurtulamadan, olaya bakisimizda belki yer yer klişeye de kaçarak ürettik islerimizi ve fakat mutlu portrelere dramatik isiklar dogrultup mutlu mutlu afisler yapsaydik da ne olacakti? Niyeimiz belirsiz mi kalacakti? Cevabini bilmiyorum ama ettik mutluyuz...(ben şahsen:))
Aşagida gorecekleriniz sirasiyle
1. Christiane Soyadiniunuttumcokayip'in işleri,
2.3.4. Cuneyt Ozalp'in işleri,
5.6.7. Muge Pekcetin'in işleri,
8.9.10. Ozge Guven'in işleri,
11.12. Selin Estroti'in işleridir.
























Emre Senan'a tesekkur borcumuz var. Haddim midir bilmiyorum, helal olsun demek istiyorum.
Bir de diyecektim ki taş binalari hep sevdim.

Etiketler: , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home