Cuma, Ağustos 17, 2007

Haribo, seni seviyorum.

Artık kızıl degilim...zaten eskiden de degildim... neyse... değişiklik iyidir diyorlar.. ben de bazen derim.
Bizim işteki yumurcak Özlem in bir seker kavanozu var. İçindeki şekerleri sevdiğim kadar kavanozu da seviyorum. Çok romantik bir kavanoz. Hem bir iyi yanı daha var. İki elimi birden aynı anda içine sokabiliyorum, böylece bir defada iki şekeri mideye gönderebiliyorum. Tabi bu pek hayırlı birşey değil mideme soracak olursanız... Gerçi ben pek sormuyorum siz de sormayın canım... şeker iyidir... hep söylerim...

2 Comments:

Blogger kucukdamla said...

haribo da seni seviyor mu ?

Cuma, Ağustos 24, 2007 2:52:00 ÖÖ  
Blogger jumbrachie said...

evet seviyo...sado-mazo bi iliskimiz var

Cuma, Ağustos 24, 2007 10:01:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home