Cuma, Kasım 24, 2006

papatya fallı spiralli defter

aslına bakarsanız ben spiralli defterleri pek sevmezdim
halbuki virna yararlarını saymakla bitiremez
lisede de üniversitede de o hep spiralli defter kullanırdı
ben ise düz bildiğimiz harita metod defteri (bayılıyorum bu isme, manita metod defteri geliyo aklıma öyle diyince)
(konudan konuya atlicam ama aklıma geldi geçen gün "iki" yazmak durumunda kaldım ve çok yapancı geldi o 3 harfin bildiğimiz 2 olması şimdi harita metod diyince de öyle bi yabancılaştım neyse devam edeyim)
virna diyordum..ikizim... o hep spiralli defter kullanırdı o yüzden kağıt koparacağım zaman hep onun defterilerinden koparasım gelirdi sonra o defterler kuş gibi kalırdı...
şimdi sanırım spiralli defterleri hala çok sevmesemde, kağıt koparınca, sayfada kalan o yırtık çıkıntıları çok seviyorum sonra pıt pıt papatya falı gibi kenarlarını koparmayı... ve şişko spiralin, kafayı çizdiğim şeye uzatmasını...




0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home